Wyprzedaże
1126-22 Jeansowa Sukienka z Zamkiem
1126-22 Jeansowa Sukienka z Zamkiem
69,99 zł 36,99 zł
1203-94 Granatowa Sukienka w Kwiaty
1203-94 Granatowa Sukienka w Kwiaty
59,99 zł 36,99 zł
1111-05-A Szara Sukienka
1111-05-A Szara Sukienka
49,99 zł 29,99 zł
1153-10-A Czarno Biała Sukienka
1153-10-A Czarno Biała Sukienka
59,99 zł 22,99 zł
1208-93 Sukienka w Kratę
1208-93 Sukienka w Kratę
59,99 zł 33,99 zł
1177-96 Sukienka w Kratę
1177-96 Sukienka w Kratę
59,99 zł 29,99 zł
1077-15 Sukienka
1077-15 Sukienka
59,99 zł 22,99 zł
1104-96 Granatowa Sukienka
1104-96 Granatowa Sukienka
59,99 zł 39,99 zł
1200-03 Sukienka w Grochy
1200-03 Sukienka w Grochy
59,99 zł 33,99 zł
1089-11 Jeansowa Sukienka z Zmkiem
1089-11 Jeansowa Sukienka z Zmkiem
69,99 zł 49,99 zł
1040-19 Sukienka
1040-19 Sukienka
59,99 zł 39,99 zł
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD) już od 250,00 zł.
Bestsellery
1073-22 Sukienka
1073-22 Sukienka
59,99 zł 39,99 zł
1244-12-A Błękitna Sukienka
1244-12-A Błękitna Sukienka
59,99 zł
1126-22 Jeansowa Sukienka z Zamkiem
1126-22 Jeansowa Sukienka z Zamkiem
69,99 zł 36,99 zł
1223-41 Sukienka w Kwiaty
1223-41 Sukienka w Kwiaty
59,99 zł
1057-28 Sukienka w Kwiaty
1057-28 Sukienka w Kwiaty
59,99 zł 39,99 zł
1041-09 Szara Dresowa Sukienka
1041-09 Szara Dresowa Sukienka
59,99 zł 39,99 zł
1111-05-A Szara Sukienka
1111-05-A Szara Sukienka
49,99 zł 29,99 zł
1040-19 Sukienka
1040-19 Sukienka
59,99 zł 39,99 zł
816-25 Granatowa Sukienka w Grochy
816-25 Granatowa Sukienka w Grochy
59,99 zł 33,99 zł
1202-14-E Limonkowa Sukienka
1202-14-E Limonkowa Sukienka
59,99 zł

 

Reklamacje

Reklamacja produktu

Szanowny Kliencie,

dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego,  a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:

  • pisemnie na adres: ul. Poznańska 107/29, 08-110 Siedlce;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: modnakiecka@o2.pl;

Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe. 

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć produkt wadliwy na adres: ul. Poznańska 107/29, 08-110 Siedlce. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest nam udostępnić produkt w miejscu, w którym produkt się znajduje.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją produktu dotyczące klientów nie będących konsumentów mogą być zawarte w regulaminie naszego sklepu.

Inne reklamacje

W ten sam sposób jak wyżej możesz złożyć także reklamację związane ze świadczeniem za pomocą naszego sklepu internetowego usług elektronicznych (np. konto lub formularz zamówienia) oraz inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu internetowego.  

W opisie reklamacji podaj (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości; (2) Twoje żądanie; oraz (3) dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl