Odbierz bezpiecznie
w paczkomacie

Darmowa dostawa od 250zł
na każde zamówienie

Bezpieczne i pewne zakupy
Zwrot do 30 dni

Szybka wysyłka
w 24 godziny

Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD) już od 250,00 zł.


nie możemy zarezerwować wybranych produktów, śpiesz się ze złożeniem zamówienia

Reklamacje

Reklamacja produktu

Szanowny Kliencie,

dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego,  a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:

  • pisemnie na adres: ul. Poznańska 107/29, 08-110 Siedlce;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@modnakiecka.pl;

Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe. 

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć produkt wadliwy na adres: ul. Poznańska 107/29, 08-110 Siedlce. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest nam udostępnić produkt w miejscu, w którym produkt się znajduje.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją produktu dotyczące klientów nie będących konsumentów mogą być zawarte w regulaminie naszego sklepu.

Inne reklamacje

W ten sam sposób jak wyżej możesz złożyć także reklamację związane ze świadczeniem za pomocą naszego sklepu internetowego usług elektronicznych (np. konto lub formularz zamówienia) oraz inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu internetowego.  

W opisie reklamacji podaj (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości; (2) Twoje żądanie; oraz (3) dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

Bestsellery
Zielona Wzorzysta Sukienka 4969-415
Zielona Wzorzysta Sukienka 4969-415
89,99 zł
Jeansowa Sukienka z Suwakiem 4680-104
Jeansowa Sukienka z Suwakiem 4680-104
79,99 zł
Czarna Sukienka w Szare Kwiaty 4894-409
Czarna Sukienka w Szare Kwiaty 4894-409
89,99 zł
Granatowo-Biała Szmizjerka 4657-33-C
Granatowo-Biała Szmizjerka 4657-33-C
69,99 zł
Sukienka w Kwiaty Cleo 4774-49
Sukienka w Kwiaty Cleo 4774-49
79,99 zł
Czarna Sukienka w Kwiaty 4930-51A
Czarna Sukienka w Kwiaty 4930-51A
89,99 zł
Beżowo-Czarna Sukienka Oversize 4760-14
Beżowo-Czarna Sukienka Oversize 4760-14
89,99 zł
Czerwono-Biała Szmizjerka 4951-53-B
Czerwono-Biała Szmizjerka 4951-53-B
69,99 zł
Czarna Sukienka w Kwiatki 4649-73-A
Czarna Sukienka w Kwiatki 4649-73-A
79,99 zł
Czarna Narzutka z Eko Skóry 1813-92-A
Czarna Narzutka z Eko Skóry 1813-92-A
99,99 zł 64,99 zł
Granatowo-Czerwona Szmizjerka 4657-33-B
Granatowo-Czerwona Szmizjerka 4657-33-B
69,99 zł
Biały Top z Koronką 4308-105-B
Biały Top z Koronką 4308-105-B
29,99 zł 24,99 zł
Granatowa Sukienka w Kwiatki 4649-73-B
Granatowa Sukienka w Kwiatki 4649-73-B
79,99 zł
Niebieska Sweterkowa Narzutka 4815-85-E
Niebieska Sweterkowa Narzutka 4815-85-E
69,99 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium