Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać na naszej stronie Modnakiecka.pl 7 dni w tygodniu, 24h na dobę lub telefonicznie, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00, pod numerem 253 253 204.

 

Złożyłam zamówienie, kiedy mogę spodziewać się przesyłki?

Czas realizacji zamówienia wynosi 24h. Następnie zamówienie zostaje przekazane wybranej, firmie doręczającej. Czas dostarczenia przesyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Nie odpowiadamy za opóźnienia wynikające ze strony firmy kurierskiej.

 

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

Tak, należy nam odpowiednio wcześniej zgłosić chęć dokonania zmian w zamówieniu (dodanie produktu/zmiana rozmiaru/połączenie zamówień). Chęć zmiany należy zgłosić mailowo sklep@modnakiecka.pl lub telefonicznie pod numerem 253 253 204

 

W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, istnieje możliwość jego anulowanie poprzez kontakt telefoniczny z biurem Obsługi Klienta 253 253 204 lub drogą mailową sklep@modnakiecka.pl

 

Jak mogę skontaktować się ze sklepem?

Kontakt możliwy jest pod adresem e-mail sklep@modnakiecka.pl lub telefonicznie pod numerem 253 253 204. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00. Jednocześnie informujemy, iż jest to numer stacjonarny przez co nie mamy możliwości odbierania wiadomości tekstowych (SMS).

 

Chcę obejrzeć produkt przed zakupem, mogę?

Modnakiecka.pl jest to sklep internetowy z odzieżą damską, w związku z czym prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową. Wiąże się to z brakiem możliwości fizycznego obejrzenia produktów przed zakupem. 

 

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Przy wyborze rozmiaru prosimy o sugerowanie się dokładnymi wymiarami podanymi w centymetrach w opisie każdego produktu. Produkty mierzymy na płasko bez rozciągania. Przy wyborze rozmiaru najlepiej porównać wymiary z tabeli do ubrań, które Państwo posiadają. Współpracujemy z wieloma różnymi producentami i każdy z nich stosuje inne oznaczenia rozmiarów przez co nie wszystkie produkty w jednym rozmiarze posiadają te same wymiary. 

 

Chciałabym zamówić produkt o określonych wymiarach/kolorze/rozmiarze/długości. Czy jest to możliwe? 

Niestety nie ma możliwości zamówienia produktu w innym rozmiarze, kolorze, o innej długości niż jest to oferowane na stronie, ponieważ nie jesteśmy producentem i dysponujemy już gotowymi produktami.

 

Gdzie znajdę aktualnie dostępne produkty?

Wszystkie aktualnie dostępne produkty, znajdują się wyłącznie na naszej stronie Modnakiecka.pl. Dostępne rozmiary wyświetlają się z prawej strony zdjęcia produktu. Profil na Facebooku, ma jedynie charakter poglądowy / reklamowy, niektóre widoczne tam produkty mogą być wyprzedane. Po szczegółowe informacje odsyłamy na naszą stronę Modnakiecka.pl lub do kontaktu z działem Obsługi Klienta.

 

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Wpłaty za złożone zamówienie należy dokonać w przeciągu 14 dni kalendarzowych. Po tym czasie, zamówienie zostaje automatycznie anulowane. 

 

Jakie są koszty przesyłki?

Koszt przesyłki wynosi 12zł w przypadku płatności przelewem z góry lub 20zł płacąc gotówką kurierowi przy odbiorze. Koszt dostawy do paczkomatu InPost wynosi 14zł.

 

Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień powyżej 250zł, wysyłanych za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Jak również wtedy, gdy trwa promocja na darmową dostawę.

 

Zaznaczyłam jako formę płatności przelew, a chciałam zapłacić za zamówienie przy odbiorze. Czy mogę jeszcze zmienić metodę płatności?

Tak, istnieje możliwość zmiany formy płatności. W tej sytuacji prosimy o kontakt z działem Obsługi Klienta na adres e-mail sklep@modnakiecka.pl lub pod numerem telefonu 253 253 204.

 

Czym różni się przelew natychmiastowy od przelewu bankowego?

Przelew natychmiastowy jest to płatność realizowana poprzez pośrednika płatności BlueMedia, dzięki której wpłata za zamówienie zostaje natychmiastowo zaksięgowana na naszym koncie, przez co zamówienie szybciej zostaje przekazane do realizacji. 

 

Przelew bankowy jest przelewem, który zleca klient bezpośrednio ze swojego konta bankowego, bez udziału pośredników płatności. W przypadku wyboru tej formy płatności, czas realizacji wydłuża się o czas zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.



Czy mogę dokonać zapłaty za zamówienie przy odbiorze przesyłki?

Tak, oczywiście. Tutaj: https://modnakiecka.pl/pl/static/formy-platnosci.html znajdują się oferowane przez nas formy płatności. 

 

W jaki sposób mogę odesłać towar?

Wybór przewoźnika jest dowolny, może to być Poczta Polska lub firma kurierska. Zalecamy żeby była to przesyłka rejestrowana. Prosimy o nie wysyłanie paczek do paczkomatów InPost oraz przesyłek pobraniowych. Takie paczki nie zostaną przez nas odebrane.

 

Złożone zamówienie opłaciłam gotówką, kurierowi przy odbiorze. Czy mogę dokonać zwrotu towaru?

Tak, każdy klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Procedura postępowania w przypadku zwrotu: https://modnakiecka.pl/pl/i/Zwrot-Wymiana/19.

 

Czy mogę zwrócić jedną rzecz, jeżeli w zamówieniu było ich kilka?

Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości niepasujących produktów.

 

Kto ponosi koszt odesłania towaru?

Zgodnie z naszym regulaminem, koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

 

W przesyłce nie otrzymałam formularza odstąpienia od umowy. Gdzie mogę go znaleźć?

Formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj: https://modnakiecka.pl/public/assets/formuarz-zwrotu.pdf. W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza należy napisać go ręcznie. Dane jakie powinny zostać zawarte to numer zamówienia, imię i nazwisko oraz numer konta do zwrotu należności. 

 

Dokonałam zwrotu towaru. W jakim czasie otrzymam zwrot należności?

Rozpatrzenie oraz dokonanie zwrotu należności nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Dokładamy wszelkich starań aby czas oczekiwania, był możliwie jak najkrótszy.

 

Czy za środki ze zwrotu poprzedniego zamówienia mogę opłacić nowe?

Niestety nie ma takiej możliwości. Nie możemy przeksięgować środków ze zwrotu, na poczet nowego zamówienia.



Czy mogę dokonać wymiany zakupionego produktu?

Niestety nie ma takiej możliwości. W sklepie Modnakiecka.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. 

 

W jaki sposób mogę uzyskać kod rabatowy?

Kody rabatowe są to akcje organizowane dla wszystkich naszych Klientów, o których informujemy drogą mailową lub na naszym profilu na Facebooku. 

 

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Niestety nie. Paczki wysyłamy jedynie na terenie Polski. 

 

Mam wątpliwości w związku z otrzymanym zamówieniem, co powinnam zrobić?

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zgodności otrzymanego zamówienia, prosimy o niezwłoczny kontakt na adres mailowy sklep@modnakiecka.pl lub z działem Obsługi Klienta pod numerem 253 253 204.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper Premium